最高のレストランを見つけよう! ビジネス向け

Bamboo-Bar Ban Tai Beach 新着

ウィッシュリストに追加
比較に追加
39 票
閉店明日 11:00 に開店します。
「2 か月前に更新されました」
写真を追加
27 枚の写真
Bamboo-Bar Ban Tai Beach の料理
Bamboo-Bar Ban Tai Beach での食事。
Bamboo-Bar Ban Tai Beach の料理
Bamboo-Bar Ban Tai Beach の スパゲッティ・カルボナーラ
Bamboo-Bar Ban Tai Beach の チョコレートムース
Bamboo-Bar Ban Tai Beach の内装。
これは、 Bamboo-Bar Ban Tai Beach で 内装 と フード を 描写する 写真 です。

As for the Google rating, Bamboo-Bar Ban Tai Beach achieved 4.6.

Bamboo-Bar Ban Tai Beach の評価

Bamboo-Bar Ban Tai Beach に関する訪問者のレビュー

/ 21
コメントを翻訳する
サービスは一時的に利用できません。 後ほど再度お試しください。
レビューを追加
лев афиногенов コンテンツの削除を依頼する
Terrible café. Flies were flying around and landing in the soup. The potatoes were cheap and low quality despite being overpriced. They even tried to charge us for a dish that was never served. The view is nice, but everything else is just awful. I definitely do not recommend this place. Price per person: ฿1,600–1,800 Food: 3 Service: 3 Atmosphere: 1
B
3 ヵ月前
Dear Guest, Thank you for visiting us and for sharing your feedback. We are very sorry that your visit was not what you expected. We would like to politely explain a few details about your experience. Because our restaurant is in a tropical outdoor area, the light from our table lamps can sometimes attract small night bugs. We want to assure you that these are not flies. Our staff is always happy to take the lamps away if they bother you. Also, please know that we always use high-quality ingredients for all our meals, and we are very proud of the food we serve. We are truly sorry about the problem with your soup. As soon as we found out, our team offered to make you a new bowl of Tom Yum Goong exactly how you ordered it (not spicy). We also told you that you would not be charged for the Tom Yum Goong at all. However, you chose not to accept the new bowl and decided to eat only plain rice. We completely understood and respected your choice. Finally, we deeply apologize for the mistakes on your bill. We admit our staff made two errors first, taking the wrong item off the bill, and second, forgetting to take off the Mango Sticky Rice that you never received. We have checked the system and can confirm that we fixed these mistakes before you left. You received a full refund for all the items you did not get. We take full responsibility for our mistakes with the bill and the service. We are currently training our team to be much more careful in the future. Thank you again for your review, which helps us improve. Sincerely, Bamboo Bar & Siam massage Koh Samui team
返信を表示 (1)arrow
Faisal Hayat コンテンツの削除を依頼する
Great place to chill. Watch the sunset with refreshing drinks . Good atmosphere great staff Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
B
3 ヵ月前
Hi Faisal Thank you so much for the 5-star review We’re really glad to hear that you had a great time chilling with us and enjoyed our drinks and service. We hope to welcome you back again soon
返信を表示 (1)arrow
Milena Barabani コンテンツの削除を依頼する
All special persons, food, view. Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
Google の写真
$$$$ 一人当たりの価格範囲 THB 400 - THB 600
Bamboo Bar
コサムイ, スラータニー, タイ
住所
Bamboo Bar, コサムイ, スラータニー, タイ
特長
クレジットカード利用可 配達なし Wi-Fi 取り除く
営業時間
日曜日日曜 11:00-19:00
月曜日月曜 11:00-19:00
火曜日火曜 定休日
水曜日水曜 11:00-19:00
木曜日木曜 11:00-19:00
金曜日金曜 11:00-19:00
土曜日土曜 11:00-19:00
情報の誤りを報告する

コサムイ の美味しい料理

コサムイ のレストラン機能

更新日: